€ 130,- per m² per jaar
Prijs
Beschikbaar
Status

Eemsgolaan 1

In het hoogwaardig afgewerkte kantoorverzamelgebouw aan de Eemsgolaan 1-3 in een parkachtige setting is turn-key kantoorruimte ter grootte van ca. 2.252 m² VVO beschikbaar voor de verhuur. Hiervan is ca. 1.778 m² beschikbaar vanaf februari 2023. De entree van het gebouw is onlangs in het geheel gemoderniseerd, waarbij een lunchfaciliteit met lounge-en werkruimte is gecreëerd. Tevens beschikt het gebouw over energielabel A.

Object
Eemsgolaan 1-3 te Groningen.

Soort
Kantoorruimte.

Locatie
Gelegen op het kantorenpark Kranenburg direct grenzend aan de afrit Hoogkerk van de A7 en op 5 tot 10 minuten fietsafstand van het centrum van Groningen. Het gebouw ligt op een van de beste zichtlocaties van Groningen langs de rijksweg A7 westzijde, waar dagelijks meer dan 80.000 auto’s langskomen. Op het kantorenpark hebben vele gerenommeerde bedrijven zich gevestigd zoals: RDW, Atos, Sweco, Axians, MVGM, Yacht en Brunel.

Oppervlakte
Begane grond: 1.212 v.v.o. (inclusief toedeling in de algemene ruimte, beschikbaar vanaf februari 2023).
Eerste verdieping: 566 v.v.o. (inclusief toedeling in de algemene ruimte, beschikbaar vanaf februari 2023).
Derde verdieping: 474 v.v.o. (inclusief toedeling in de algemene ruimte, reeds beschikbaar).

Parkeren
Parkeren is mogelijk op eigen, afgesloten terrein met een slagboom en intercomverbinding. Indien extra parkeergelegenheid gewenst is, is dit mogelijk in de nabije omgeving. Bij de kantoorunits zijn diverse parkeerplaatsen beschikbaar voor de verhuur.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid per eigen vervoer is uitstekend. Het kantorenpark Kranenburg is direct bereikbaar via de afrit Hoogkerk vanaf de A7 (Leeuwarden -Groningen). Het centrum van Groningen is binnen 5 tot 10 fietsminuten te bereiken. Ook per openbaar vervoer is het gebouw goed te bereiken. Op loopafstand van het gebouw zijn zowel het Transferium en een bushalte gelegen. De reisafstand bedraagt 15 minuten van en naar het Station Groningen en heeft een verbinding om de 7 minuten.

Opleveringsniveau
Het object wordt in de huidige staat opgeleverd, voorzien van de navolgende voorzieningen:
- hoogwaardige entreehal met onlangs gerealiseerde koffiebar plus een ontmoetings-, drink- en eetgelegenheid;
- systeemplafonds met verlichting;
- kabelgoten voorzien verlichtingsarmaturen en van data-en elektrabekabeling;
- 2 personenliften;
- binnen zonwering (luxaflex);
- luchtbehandeling met topkoeling;
- toegangssysteem met intercom.

Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ.

Huurperiode: in overleg.

Verlenging: in overleg.

Opzegtermijn: in overleg.

Huurbetaling: per maand/kwartaal bij vooruitbetaling.

Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100).

Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de btw

Energielabel
Voor dit gebouw is een energielabel A afgegeven met een energie-index 0,75.

Aanvaarding
In overleg.

Huurprijs kantoorruimte
€ 130,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 400,00 per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met btw.

Voorschot servicekosten
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Leveringen en diensten
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van algemene gebouw installaties en systemen o.a.: verwarmingsinstallatie(s), liftinstallatie alsmede telefoon in de liften, luchtbehandelingsinstallatie(s), hydrofoor, brandmelderinstallatie, brandslanghaspels, storingsmelderinstallatie, verlichting in de algemene ruimten, noodverlichting, slagboominstallatie, intercominstallatie, algemene automatische toegangsdeuren, bliksembeveiligingsinstallatie;
-schoonmaakkosten van de buitenbeglazing alsmede de schoonmaakkosten van de beglazing van de algemene ruimten binnenzijde;
- controle/schoonmaken dakbedekking;
- controle stalen lamellen zonwering;
- controle en inspectie gevelkozijnen/draaiende delen;
- tuin en terreinonderhoud;
- gladheidsbestrijding;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten;
- diversen.

Meer informatie
Stefan Ensing via [email protected] of 050 - 76 76 100.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Vastgoed adviseurs

NEXTFUND B.V.

T: 050 – 76 76 100
Contact